Facebook Реклама Социалните мрежи са доказано най-ефективният метод за увеличаване на импресиите, посещенията, продажбите и конверсиите. Сред тях най-много се отличават Facebook и Instagram. Facebook и Instagram вече притежават над 1 милиард потребители. Това са 1 милиард възможности за реклама на вашия бизнес! Нашата работа включва не само създаване и администриране на успешни PPC кампании за Google и Facebook, но и активно да подобряваме уменията и квалификациите си.   Защо да рекламирате във Facebook?  Ние ще ви помогнем да достигнете до хора, които ще взаимодействат с бранда ви и няма да бъдат само потенциални клиенти. Искате да продавате мъжки часовници на средна възраст, чиято страст е риболова? Възможно е! Имате онлайн магазин за дамска мода и искате да достигнете до само до женска аудитория? Направи го! Не пропускайте шанса чрез Facebook да избирате супер точни и ясни критерии за подбор на вашата аудитория и реклама. Това означава, че ще се фокусирате само и единствено върху хората, които ще бъдат заинтересовани от вашата реклама.

Какво ще включва създаването на рекламата в Facebook Ads:

  • Персонализирано заглавие на рекламната кампания
  • Създаване на въздействащо рекламно съдържание
  • Качване на изображения, които привличат аудиторията. Изображения, изцяло съобразени с изискванията на Facebook
  • Качване на видеo – кратките клипчета са много популярни в днешно време и могат да се използват не само за по-добро класиране на сайта в търсачките, но и за реклама в фейсбук.
  • Таргетиране на аудиторията по определени признаци – пол, възраст, населено място, локация, интереси, ключови думи.
  • Създаване на продуктови ремаркетинг кампании
Видове Facebook реклами:   Carousel – Този формат реклама е подходяща за онлайн магазини, туристически агенции, ресторантии хотели. Сайтове в които има повече продукти или оферти, като целта е на всеки слайд да има различен линк към страницата, за която отговаря. /пр. Кликваме на почивка в Испания, рекламата ни отваря точната оферта/

Реклама тип “Кликове към уеб сайта” : Този вид реклама е подходящ за почти всеки вид бизнес, защото дава възможност както за директно посещение на уеб сайта ви, така и за харесване на страницата ви във фейсбук. Този формат е видим както на десктоп компютри, така и на мобилно устройство.

Промотиране на съдържаниe

Забелязвали ли сте колко малко статии и публикации вече присъстват на вашия dashboard в facebook? Социалната мрежа все повече насърчава подсилването на публикациите и включването им в рекламите. Но ако вие сте създали страхотни материали, които не само популяризират вашите продукти, но и ангажират вниманието на потребителите и те биха се върнали отново в сайта ви, то най-доброто решение би било да спонсорирате тези публикации. Реклама тип “Page Likes” Колкото и невероятно добре да поддържате страницата си, има разлика дали имате 1500 фена или 250000 фена. Когато имате повече почитатели, освен, че публикациите ви достигат органично до много повече хора, цифрите са нещо, на което потребителите отдават голямо значение и точно броят на феновете би могъл да създаде доверие и добър имидж у тях.

Реклама тип “Видео”

Видеото привлича вниманието на зрителите и ги насърчава към целево действие. За да получите повече прегледи, използвайте кратки видеа с продължителност не повече от 15 секунди. Не забравяйте, че правилата за рекламната дейност на Facebook се прилагат и за видео. Правилото за текста се отнася и за миниатюрата на вашата видеореклама. Ако там има повече от 20% текст, видеото ви също ще има по-малък обхват.

Реклама тип “Събитие” :

Това е най-подходящия формат, ако искате да популяризирате свое събитие и не повече да поканите повече хора, които са правилно таргетиран

Реклама тип “Оферта”

Facebook ремаркетингFacebook Ремаркетингa, също познат и като ретаргетинг, е форма на онлайн реклама, която ще ви помогне да държите бранда си пред погледа на потребителите, след като вече са напуснали сайта ви. При повечето уеб сайтове, само около 3% от трафика се превръща в продажба от първото посещение. Ретаргетингът е маркетингов похват, който ще ви помогне да обхванете останалите 97% от посетителите ви, които не се конвертират веднага.

Съществува два основни метода за ретаргетинг: пиксел базиран и чрез списъци. Всеки от тях има различни предимства и използването му зависи от целите, Бизнеса ви и възможностите на маркетинговата кампания. Пиксел базирания ремаркетинг е начин за повторно показване на рекламата на всеки посетител на сайта ви, разгледал определена страница от него. Когато потребител дойде на вашия сайт, малко парченце JavaScript (често наричано пиксел) тайно ще се внедри в неговия браузър под формата на бисквитка (cookie) и рекламата ще го преследва навсякъде във facebook и Messenge

Динамичен ремаркетинг:

Tова е възможността да рекламирате пред посетителите на Вашия сайт (които са разглеждали продукт, но не са го закупили), като рекламата, която виждат те ще съдържа точно продукта, който са разглеждали и (по-желание) други подобни продукти от същата продуктова категория или продуктов сет. Релевантността на този тип реклами е изключително висока, поради проявения интерес от потребителя към конкретния продукт и продуктова категория ,а позицията на рекламите в социалната мрежа може да бъде както следва:
  • Dekstop News feed
  • Mobile News Feed
  • Right Side Column