Рекламна кампания в Google Search & Display Network

Google Search или услугата която ползвате

Помогнете на бизнеса си да достигне до повече хора с Google Ads

Показвайте се, когато хората търсят предлаганите от Вас продукти или успуги.

Google е мястото, в което хората търсят какво да правят, къде да отидат и какво да купят. Рекламата Ви може да се показва в Google точно в момента, когато някой търси продукти или услуги като Вашите.

Независимо дали на настолен компютър или мобилно устройство, показаната в подходящия момент реклама може да превърне хората в ценни клиенти.

Целта на Google ADS рекламата е:

  • продажби;

  • възможни клиенти;

  • трафик към уебсайта;

  • обмисляне на покупка по отношение на марката и продукта;

  • обхват и информираност за марката;

  • популяризация на приложение.

Защо да работите с нас ?

-Сертифицирани Google Ads Специалисти

-Над 9 години опит със създаване и управление на Google Ads акаунти в Европа, Сащ, и Канда

-Управление на реклами с една единствена цел – повече продажби и печалба.

Видове Google Ads Реклами:

Google Ads – Мрежа за Търсене

Рекламите Ви могат да се показват в резултатите от търсенето с Google и на други сайтове за търсене, когато ключовите Ви думи са подходящи за заявката за търсене на потребителя.

Сайтове на Google за търсене: Рекламите могат да се показват над или под резултатите от търсенето в Google Търсене или до, над или под резултатите от търсенето в Google Play, Google Пазаруване, Google Изображения и Google Карти, включително приложението Google Карти.

Типове реклами в мрежата за търсене

  • Текстови реклами, динамични реклами при търсене и реклами, генериращи само обаждане: това са най-често срещаните реклами в мрежата за търсене. Тези реклами се показват с етикет „Реклама“ или „Реклами“ на страницата с резултати от търсенето, а в партньорските сайтове може да имат етикет „Реклами от Google“. Те често се показват с разширения, които дават възможност на рекламодателите да включват в рекламите си подробности за бизнеса, като местоположение или телефонен номер.

  • Реклами за ПазаруванеРекламите за Пазаруване показват и водят към продукти за продажба. Тези реклами са означени като „Спонсорирани“ или се показват с етикет „Реклама“ или „Реклами“ на страницата с резултати от търсенето, а в партньорските сайтове може да имат етикет „Реклами от Google“.

  • Графични и видеореклами: Партньорите в мрежата за търсене могат да приемат графични и видеореклами.

Може да таргетираме рекламите по няколко начина:

-Гео таргетиране – георгафски район на показване

  • -Демографско таргетиране – пол, възраст на потребителите

  • -Избор на подходящи ключови думи за показване на рекламата

Google Ads – Дисплейна Мрежа

(снимимии с примери)

Дисплейната мрежа на Google може да Ви помогне да достигате до хората, докато сърфират в любимите си уебсайтове, показват на приятел видеоклип в YouTube, проверяват пощата си в Gmail или използват мобилни устройства и приложения.

Google Ads – Ремаркетинг

Начин на работа

Дисплейната мрежа на Google има за цел да Ви помогне да намерите правилната аудитория. Опциите й за насочване Ви дават възможност да показвате стратегически посланието си пред потенциалните клиенти в точното време и на точното място. По-долу сме посочили някои примери как можете да подходите към насочването:

Намерете нови клиенти или ангажирайте съществуващите, като използвате аудитории. Подобните аудитории и пазарните аудитории Ви дават възможност да насочвате към хора, които най-вероятно проявяват интерес към продуктите Ви, като така Ви помагат да намерите нови вероятни клиенти. Можете също така да използвате данни, като например списъци за ремаркетинг, за да ангажирате повторно хора, които вече са посетили сайта Ви.

Стимулирайте повече реализации, като използвате автоматизиране. Автоматичното насочване Ви помага да получавате повече реализации, като намира аудитории с висока ефективност въз основа на съществуващите Ви аудитории и целевата Ви страницата. Като се оптимизира автоматично с течение на времето, Google Ads може да научи кои аудитории са подходящи за Вас. Автоматичното офериране коригира автоматично офертата Ви, за да изпълни целта Ви за възвръщаемост на инвестициите. Интелигентните кампании в

дисплейната мрежа съчетават най-доброто от автоматичното насочване, офериране и рекламните послания, за да увеличат максимално реализациите Ви в Google Ads. 

Банерите могат да бъдат таргетирани по следните критерии:

-Гео таргетиране – георгафски район на показване

-Демографско таргетиране – пол, възраст на потребителите

-Избор на подходящи ключови думи за показване на банерите пред потребители, които са търсили вашите продукти

-Таргетиране в определини сайтове, новинарски, спортни, финансови, и други.

Динамичен ремаркетинг

Динамичният ремаркетинг Ви позволява да показвате реклами за ремаркетинг за съдържание или продукти, които е най-вероятно да заинтересуват потребителите въз основа на съдържанието или продуктите, които са преглеждали на сайта Ви, съдържание и продукти, които са сродни и с най-висока ефективност, както и историята на покупките и демографските им данни.

Когато потребителите преглеждат съдържание, търсят продукти или последват реклами за конкретни продукти на сайта Ви, но не извършат покупка, можете да използвате динамичния ремаркетинг, за да им покажете подходящо сродно съдържание и продукти отново, докато посещават други сайтове в дисплейната мрежа. Можете да засегнете скорошен интерес („Тази еднодневна отстъпка не е за изпускане„) или да събудите повторно по-стар интерес.

Можете също така да се насочите към потребители, които вече са извършили покупка. Потребители, които вече са положително настроени към продуктите Ви, може лесно да бъдат подтикнати да купят допълнителен продукт, който обмислят („Харесвам палтото, може би ми трябва подходяща шапка за него“).

Google Ads – Динамичен Ремаркетинг и Стандартен Ремаркетинг

Какво точно значи ремаргетинг от потребителска и маркетинг гледна точка?

Ще дам пример от моето ежедневие пред компютъра. Преди известно време търсих в интернет търсачката Google “почивки в Египет”. Следващите дни повечето сайтове, в които влизах използващи рекламни банери се появяваха именно реклами на различни оферти за почивки в Египет. Интересно нали? Сигурен съм, че и ти си забелязвал това в своето ежедневие.

Ремаркетингът е подходящ за всички видове сайтове, без значение дали желаете да промотирате новинарски сайт, онлайн магазин и собствения си блог, хотел, почивки и др. Ремаркетингът е един от най-силните инструменти в онлайн рекламата, с който се постигат добри резултати и висок процент на конверсии.

Google Ads – Реклами в YouTube

Рекламирайте с YouTube
YouTube е втората по големина търсачка след Google и има над един милиард потребители. Видео рекламата в YouTube е подходяща за всеки бизнес, за всеки бранд или обществена дейност.  YouTube Ви дава възможност да се свържете с Вашата аудитория по един уникален и запомнящ се начин.
Независимо от това дали имате кауза или предлагате продукти и услуги винаги можете да заснемете видео с полезна информация или да направите директно обръщение към Вашата аудитория. YouTube е подходящ за големи, средни, малки, микро организации и различни творчески дейности. Това е ефективна видеореклама на много достъпна цена.

Достигате до повече клиенти

Вашето видео лесно ще достигне до широка и детайлно побрана аудитория. Платформата позволява да комуникирате с Вашата аудитория непосредствено, лесно и удобно. Всяка интеракция с Вашата реклама се отбелязва и записва в подробен отчет, който е достъпен 24 часа в денонощието. Видео рекламите в YouTube се показват на три  позиции: 

  • Преди видео – Before videos

  • До видео – Beside videos

  • In Search Results – в резултатите от търсенето 

Как се таргетира видео реклама в YouTube? (video targeting)

Насочването на рекламните послания е много гъвкаво и има 6 варианта, които можете да комбинирате свободно:

  • Демографски признаци (demographics) – възраст, пол, семейно положение

  • Теми (topics) – това са категории, които са подредени според съдържанието в отделните сайтове.

  • Интереси (interests) – платформата Ви позволява да избирате измежду 30 основни интереси свързани с ежедневните дейности на всеки един от нас

  • Разположения (placements) – отделни сайтове или видеоклипове по Ваш избор

  • Ремаркетинг (remarketing) – списъци с хора, които са посещавали Вашия сайт или са взаимодействали с Ваши реклами и видеоклипове.

Google Analytics –

Gооglе Аnаlуtiсs e цeнeн cъюзниĸ в eлeĸтpoннaтa тъpгoвия и в битĸaтa зa пoтpeбитeлитe. Дaннитe, ĸoитo пpeдocтaвя, cъдъpжaт бoгaтa инфopмaция зa вaшия caйт, пoceтитeлитe мy и тoвa oтĸъдe вcъщнocт ca дoшли тe. Цялaтa тaзи инфopмaция мoжe дa ce изпoлзвa ĸaĸтo зa пpидoбивaнe нa нoви ĸлиeнти, тaĸa и зa yвeличaвaнe нa пpoдaжбитe.

Зa мнoгo oт нaчинaeщитe тъpгoвци, Gооglе Аnаlуtiсs ce oĸaзвa oбъpĸвaщa и cлoжнa ĸoмбинaция oт тexничecĸи дoĸлaди и дaнни, ĸoитo тpyднo мoгaт дa бъдaт paзбpaни.

Bcъщнocт тoвa нe e тoчнo тaĸa. Изпoлзвaнeтo нa Gооglе aнaлизa щe Bи пoмoгнe дa ce зapeдитe cъc знaния и дa зaдвижитe пpoдaжбитe в пocoĸa pacтeж.